Рекомендації щодо змісту роботи ДНЗ  в літньо — оздоровчий період 2017 року.

 З метою оздоровлення дітей та забезпечення їх активного відпочинку, закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань, уявлень про навколишній світ, самих себе, збагачення досвіду застосовування практичних умінь, навичок у процесі рухової, ігрової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, художньої, предметно-практичної діяльності, забезпечення методичного супроводу організації та змісту роботи ДНЗ в оздоровчий період на підставі інструктивно-методичних рекомендацій МОНМС України від 16.03.2012 №1/9 – 198 «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період».

Рекомендуємо:

Під час складання плану роботи  на літній період дотримуватися загальної структури плану роботи ДНЗ. У ньому висвітлювати:

— завдання роботи дошкільного закладу на літній період (не більше 2-3),

— методичну роботу з кадрами (засідання педради   до 5 вересня), проведення консультацій, практикумів, організація взаємовідвідувань, залучення до створення творчих проектів, самоосвіта;

— роботу методичного кабінету (поповнення фондів методичної літератури, фахових періодичних видань, випуск газет, оформлення стендів, вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду, розробка методичних рекомендацій);

—   вивчення стану оздоровлення та організації життєдіяльності дітей влітку ( комплексне, тематичне, вибіркове );

—   організаційно-педагогічну роботу (взаємодія із загальноосвітніми навчальними закладами, дитячими бібліотеками, музеями, центрами дозвілля, театрами та іншими установами та закладами, співпраця з батьками вихованців; підготовка та проведення спільних розваг, днів та тижнів здоров’я, екскурсій, спортивного свята до Дня Незалежності України, народознавчих свят, конкурсів для дітей );

Врахувати орієнтовну тематику заходів, подану у додатку №1 до статті «Особливості планування освітньої роботи у ДНЗ на літній період», ж-л «Вихователь-методист» №4, 2012 р., але при створенні плану конкретного дошкільного закладу врахувати специфіку саме його завдань та освітнього процесу.